August 13, 2010

Jom Bermoto Antik

Sejak beberapa hari ni waktu solat subuh ada banyak kereta kat surau . Parking kat kawasan surau tak cukup dan ramai yang park kat main parking area kat luar. Malas nak terlanggak-langgak cari parking (dtg lambat itu la pasal) saya naik motorsikal (moto).Saya perhati ramai juga yang kesurau waktu solat subuh naik moto.

Pagi ni Sdr Mokhtar panggil saya mintak tolong cari Honda C70 cc model lama. Jepun panggil model passport.Saya rasa model ni tak susah sangat nak cari. Lampu depan dan lampu signal bulat sama dengan yang Tuan OCPD Malek guna sekarang. Model yang ni

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_C70

Saya ada motor antik 50 cc model C100. Agak tua juga registered 1961 no plat AD22xx. Model yang ni

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Super_Cub

Dah dua tahun moto ni tak jalan. Hari ni Mokhtar nak tolong hantar workshop. Naik lori pick up hantar kat Puchong...timbal balas saya tolong carikan dia Honda passpot tu..Ha ha

Insya Allah lepas raya ni akan ada beberapa moto Honda antik kat Surau Al Madaniah. Mana tahu kita boleh tubuh Kelab Moto Antik Al Madaniah (KMAA).Ada yang minat nak join??

No comments:

Post a Comment