March 24, 2011

Ahli Kariah SAM Menjadi Tetamu Allah SWT

Syukur Alhmdulillah. Hari ini lebih kurang pukul 3pm, 10 orang ahli kariah kita selamat berangkat menunaikan umrah. Semoga semuanya selamat pergi dan selamat kembali ketanahair.

Labbaik Allâhumma labbaik,
labbaik lâ syarîka laka labbaik,
inna al-hamda,
wan ni’mata
laka wal-mulk,
lâ syarî ka-lak

Ertinya:
Aku datang ya Allah,
aku datang memenuhi panggilan-Mu;
Aku datang, tiada sekutu bagi-Mu,
aku datang; Sesungguhnya segala pujian,
segala kenikmatan, dan seluruh kerajaan,
adalah milik Engkau;
tiada sekutu bagi-Mu.


Umrah kali pertama buat Uztaz Syukri...imam surau AlMadaniah. Masa sarapan pagi tadi berkali2 beliau lafaz syukur kehadrat Allah SWT dan terimakasih pada semua ahli kariah. Semoga Allah menyampaikan juga hajat mereka yang menolong menyampaikan hajat imam kita ni ke Mekah. InsyaAllah.




Terimakasih. Dia belanja dia served. Imam muda kita .... dah tak selera nak makan.


Info baru dari Salahuddin utk Saufie. Saya tumpang dengar je.



Check betul2 Tuan Malik....takut ada yang tertinggal


Belum sampai Mekah dah bertambah seri airmuka Hj Saadon.


Antara jemaah yang menjadi tetamu Allah.


Jemaah bergambar ramai di surau. Dari surau ke KLIA pada pukul 11.30 AM.


Senior citizen in deep discussion.


Antara yang turut hadir.


Gambar Muslimat


Tuan Pengerusi SAM & jemaah

href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgCaMpKkWqhq9WzTMzq7QPABFkNChKvfeh7RbFnfPZgvxGWiTMClLFmb77noa6oYiTQXiE425rH58wIsEaV_k7ClYip_aN7iBH6xHKt13b3E4MKgitmH18hkY87PEHDSzUTZ3ECLoMFr14/s1600/hj+rahman.jpg">
All from one family.


'Saya cadang kita buat macam ni masa kat Mekah nanti'. Mungkin itu kata Datuk Abdullah kepada Haji Fauzi.


Apa agaknya yang di bualkan Abang Long ni dgn Assagaf?. Tak dapek den nak agak.

1 comment:

  1. asalamualaikum whbt, saya rasa kalau tak silap hj saadon samad berasal dari senggarang bersekolah men di STMI. saya pun bersekolah distu dari tkt 1 hg 4, sblm berpindah ke SDBL. sila balas. tk

    ReplyDelete